Otto’s Experience Day!
Donderdag 29 juni vond het Otto´s Experience Day in Museum BroekerVeiling plaats. Het was een inspirerende middag op het gebied van het nieuwe werken. Er was een markt waarbij leveranciers alle mogelijkheden presenteerde op het gebied van ergonomisch werken, de nieuwe printsystemen en de trends op het gebied van licht, kleur en akoestiek aan hun klanten. Zo maakte Alex Cohen ambassadeur van Canon prachtige foto´s en drukte deze gelijk af met het nieuwste printsysteem van Canon.
Naast de markt werden er seminars gegeven door verschillende leverancier met ieder hun eigen specialisme. Op deze unieke locatie werd er natuurlijk ook gebruik gemaakt van de oudste doorvaarveiling van Europa. Tijdens deze veiling werden de producten op ouderwetse wijze geveild tegen scherpe prijzen, de opbrengst was voor het goede doel Stichting ALS. Wij hebben namens team BaanBereik een bootcamp van bokskampioen Esther Schouten geveild. De veiling was gewonnen door het team van Otto´s . Als afsluiting van de dag was er een gezellig netwerkborrel en de BBQ werd aangestoken. Het was een geslaagde dag! De partners waren erg tevreden over het event. Graag stellen wij hen aan u voor.
Partners Otto’s Experience Day
HP werkt via een dealnetwerk en Otto´s. HP wilt dat eindgebruikers steeds meer lokaal een relatie opbouwen met hun dealer. Er kan besteld worden via websites, maar HP heeft liever dat een bedrijf zoals Otto´s waarde toevoegt aan de propositie die HP wilt hebben, bij het verkopen van laptop ‘s, notebooks en printers.
Viasit is een fabrikant van bureaustoelen en vindt het super leuk dat Otto´s dit evenement organiseert. Viasit vindt eigenlijk dat andere partners dit ook moeten doen.
Fellowes is een familiebedrijf en produceert papiervernietigers, lamineerapparaten, inbindmachines en ergonomische hulpmiddelen. Ook hebben zij luchtbehandelingsapparatuur en dan voornamelijk luchtreiniging. Dit apparaat draagt bij aan het reinigen van de lucht wat ziektes kan voorkomen op de werkvloer. De privacy filters die ze verkopen, zorgt dat je niet bij elkaar op het beeldscherm kunt kijken is echt een top uitvinding. Fellowes vindt dat een event als dit bij uitstek geschikt is om de eindgebruiker iets meer te laten weten. Dit event is geeft klanten de mogelijkheid om te oriënteren, nieuwe dingen te laten ontdekken en biedt op deze manier toegevoegde waarde.
Quantore is een inkooporganisatie voor de kantoorvakhandels en kan via dit event laten zien wat zij allemaal te bieden hebben voor de klant. Quantore vindt het fantastisch dat Otto´s dit evenement organiseert.
De Raat stond met kluizen op de markt. Ze lieten alle mogelijkheden zien die je hebt bij het kopen van een kluis. De Raat vindt het ontzettend leuk dat klanten via het evenement erachter komt dat Otto´s ook kluizen verkoopt.