Het succesverhaal van Daniëlle
Na 16 jaar in de bibliotheek te hebben gewerkt, waar ze een brede en uitdagende functie had, besloot Daniëlle dat het tijd was voor iets anders. Als gesprekspartner voor onderwijsinstellingen, zette ze projecten op rond digitale geletterdheid en implementeerde deze succesvol. Daarnaast ontwikkelde en gaf ze lessen en trainingen aan het basisonderwijs. Toch voelde ze dat het moment was aangebroken om een nieuwe richting in te slaan.
Maar waar begin je als je niet precies weet wat er op de arbeidsmarkt speelt? Daniëlle stapte binnen bij BaanBereik en ging in gesprek met Milena. Milena besloot samen met haar te kijken naar haar competenties en eigenschappen en hielp haar helder te krijgen wat ze écht belangrijk vond in een nieuwe baan.
Milena zag meteen een perfecte match tussen Daniëlle en de rol van Management Assistent bij Invaro. Na een goed gesprek met het bedrijf bleek het niet alleen een professionele match te zijn, maar voelde Daniëlle zich ook helemaal op haar plek. Met haar enthousiasme en ervaring is ze inmiddels vol energie aan haar nieuwe baan begonnen.
Daniëlle zelf over BaanBereik:
"BaanBereik (Milena) heeft mij geholpen met het zoeken naar een nieuwe baan. Van het uitzoeken wat ik nu precies zocht in een nieuwe functie tot de berichtjes en telefoontjes om je te ondersteunen – ze staan bij BaanBereik voor je klaar."
Ben jij ook op zoek naar een nieuwe uitdaging? Neem contact op met ons team en ontdek jouw kansen!